نمیدونممممممممم!!!

I LOVE you

نمیدونممممممممم!!!

نمیدونم...

خیلی وقت ها بهم میگن چرا میخندی؟؟؟

بگو ما هم بخندیم!!!

اما

هرگز نمیگن چرا غصه میخوری؟؟؟!!!

بگوووووووو با هم بخوریم!!!



نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت15:40---15 فروردين 1393
سلام گلم درباره ی سؤالت باید بگم بله.
خوش به حال شماها که هم میتونید کتاب بانو رو دانلودکنید هم به فیس استاد دسترسی دارید.
من که دارم دق میکنم...حالم ب خدا بدجور گرفته شد...خیلی دلم میخواس اسمم تو دانلودیای کتاب بانو باشه اماحیف نمیتونم...خب گلم موفق باشی


mohadeseh
ساعت23:54---14 فروردين 1393
سلام عزیزدلم...این حرفا رو نداریم که داریم؟؟همه ی ماها زودقضاوت میکنین فقط شما نیستی گلم پس از فکرش بیا بیرون...خوبی هم از خودته آبجی آناهیتا شاد باشی
پاسخ:سلام دوستم.بله شما درست میگی کاملاااااااا حتما چشم آبجی جوووووون.همچنین.


mohadeseh
ساعت14:33---14 فروردين 1393
فدات شم این حرفا چیه گلم شما رو دوس دارم قهر تو کارم نیس...ببخشید فقط نتونستم این دوروز و بیام وب همین ... شما ببخش گلم
پاسخ:الهی عزیزم منم دوستت دارم خواهش میکنم شما منو ببخش.


mohadeseh
ساعت12:34---28 اسفند 1392
سلاااااااااااام عزیزم... دلتنگی حس نبودن کسیست که تمام وجودت ییکباره تمنای وجودش را میکند... دلتنگی کار ما طرفدارای استاد عزیز هست غیر از اینه؟ ... موفق باشید هم شما و هم استاد...عیدت هم مبــــــــــــــــــارکـ گلم
پاسخ:سلام.عید شما هم مبارک عسیسمممممممممممم.


ی عاشق
ساعت10:55---8 اسفند 1392
ای کاش خدا به داد ما هم برسه ای کاشششششششش!!!!

مهزیار
ساعت10:54---8 اسفند 1392
سلام آناهیتا خانوم خوبین شما؟؟؟؟وبلاگ بی نهایت زیبایی دارید موفق باشید

عماد
ساعت10:53---8 اسفند 1392
اهههههههههههههههههه چرا اینجوریه آخههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد
ساعت10:53---8 اسفند 1392
حتی فکر کردن بهشم سخته چ برسه...

تنها
ساعت10:50---8 اسفند 1392
هییییییییییییییییی آره خدایا چرا آخه اینجوریهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟

امید
ساعت10:49---8 اسفند 1392
واقعا همینطوره عاشق این مطلبتممممممممم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:41 ] [ آناهیتا ] [ ]