تنهااااااااااااااااااااااا!!!

I LOVE you

تنهااااااااااااااااااااااا!!!

سختی تنهایی رو وقتی فهمیدم

که دیدم مترسک

به کلاغ میگوید:

هر چه قدر دوست داری نوک بزن

فقط تنهام نزار.



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت13:49---28 اسفند 1392
زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند.نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد.

mohadeseh
ساعت22:58---25 اسفند 1392
سلام گلم... چشم حالا حرص نخور دم عیدیه...

به خاطر شما دوست عزیز حتما آپ میکنم ...
پاسخ:سلام عزیزم.مر30 ممنون دوست خوبمممممممممم.


mohadeseh
ساعت22:57---23 اسفند 1392
سلام گلم این حرفا چیه دشمنت شرمنده...

شبت پرستاره عزیزم
پاسخ:سلام.به هر جال ببخشید دیگه.


mohadeseh
ساعت21:46---18 اسفند 1392
سلام گلم ببین عزیزم باور کن من وقتشو ندارم وگرنه هرروز آپ میکردم ولی دست گل شما درد نکنه وبت عالی و عالی تر هم میشه حالا نزدیکای عید که بشه فشار درس کمتره بیشتر آپ میکنم...فدات
پاسخ:سلام محدثه جون چه عجب عزیزم!!!آره درک میکنم درسا کلا سنگینه ممنون شما لطف دارید شرمندمون نکنید دیگه مر30 ممنون که وقت میزاری و سر میزنی عزیزمممممممممم.


رضا
ساعت17:34---12 اسفند 1392
سلام عاشق این مطلبتم آناهیتا موفق باشی

تنها
ساعت17:33---12 اسفند 1392
میدانی این روزها دلم برای چه تنگ است؟برای دیدن چشمان زیبای تووو.برای یک بوسه گرفتن از اون لب های نازت برای اون روزها که بهم میگفتی دوستت دارم هههه این روزها اینقدر دیوونه شده ام که به خود نیز میخندم.

مونا
ساعت17:30---12 اسفند 1392
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه عالی بودددددددددددددددددددددد

✿✿✿ بهترین روزگارم با تو...شد✿✿✿
ساعت18:49---4 اسفند 1392
سلام وبلاگ قشنگی داری به من هم سری بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:23 ] [ آناهیتا ] [ ]